2017 július havi programok

Kedves Tagtársak!

Bizonyára tartalmasan töltitek a nyár eleji napokat, a kárpátaljai kirándulás is nagy élmény volt a résztvevőknek. Az év elején megtervezett közös programjainkat – a napi középhőmérséklet emelkedése ellenére- szervezzük s ajánljuk figyelmetekbe.

1. 2017.  július 13.  csütörtök: Kirándulás a Tiszalöki Vízerőműhöz, a Vízlépcsőhöz, utána meglátogatjuk Tiszadobon az Andrássy kastélyt, a benne lévő kiállításokat és a település más látnivalóit.

A külön autóbusz 7.00 órakor indul a Palóczy  utcai megállóból. (A szokott helyről.)    Először Tiszalökre utazunk, 9-11óráig a vizes építményeket nézzük meg. Az erőmű és a vízlépcső látogatáshoz szükséges engedélyeket megkaptuk. A látogatókra vonatkozó biztonsági előírásokat a buszon fogjuk ismertetni.

Utána Tiszadobra megyünk az Andrássy kastélyba 11. 30 órakor indul a tárlatvezetés, itt kb. 1,5 órát töltünk. A belépő díj nyugdíjas, diák 500 Ft, 70 éven felülieknek ingyenes. Az állandó kiállítás mellett megtekintjük az „ Andrássyak és Herend” c kiállítást ami mindenkinek + 300 Ft. ( vagyis 70 év alattiaknak a kombinált belépőjegy ára 800 Ft , a 70 év felettieknek 300 Ft.). Ezt követően kb. 13.30-tól  lehetőségünk van megebédelni, elfogyasztunk egy menüt az „Anikó Kifőzdéjében” Az utazási költség és az ebéd együtt 1500 Ft. Fizetés a regisztráción.

1. 2017. július 20. csütörtök: Visszatérő „zarándoklat” a Mexikó –völgybe,  Bányászati Emlékhelyhez a Bükkbe. (Többen emlékeztek rá, már jártunk ott.)  Az Emlékhely megtekintése után lehetőség van szalonnasütésre, egy kis szabadtéri piknikre „batyus”  alapon  ki mit szeret, azt  hoz magával.

Utazás: Újgyőri főtérről 10.00 órakor induló 68-as autóbusszal. A leszállás után kb. 500 m kissé emelkedő gyalogtúra, sétálva, közben beszélgetve! /haza felé 15-16 óra körül./

Regisztrációs díj:300 Ft

1. 2017. július 26. szerda 14.30 óra  TESZ Közösségi Tér  /Kossuth u. 5./ Akinek kedve van, hozzon verset, felolvasunk, beszélgetünk. Ha van valakinek saját termelésű gyümölcse, nyugodtan hozhat, finom jégkrémről  a regisztrációs  díjból – ami 200 Ft-   gondoskodunk.

Regisztráció: 2017. július 3. hétfő 9-11 óra között . Megyeháza „B” ép. 19 sz.terem. (a régi helyen).

Mindenkit szeretettel hívunk és várunk rendezvényeinkre.