2017 májusi programok

Kedves  Tagtársak !

A vezetőség május hónapra  a közgyűlés által elfogadott éves program szerint  az alábbi   találkozási lehetőségeket ajánlja  figyelmetekbe:

1. 2017 május 3-án szerdán Budapestre utazunk, meglátogatjuk a „Zsidónegyed” néhány nevezetességét. Tervezett útvonal: Deák tér, Király utca, Gozsdu udvar, Romkocsmák,  Dohány utcai  Zsinagóga, Múzeum, Deák tér. ( A Zsinagógába történő belépésnél szigorú ellenőrzés van, olyan, mint a reptereken, szúró, vágó eszközt, élelmiszert bevinni nem lehet.)

Belépőjegy: Nyugdíjas csoportnak 1200 Ft/fő, diáknak, gyermeknek szintén 1200 Ft, nem nyugdíjasnak  4000 Ft. ( Nincs kedvezmény a 70 éven felülieknek.)

Fülhallgató készülék használata 400 Ft/fő. Az idegenvezetés díját  az egyesület fizeti. Idegenvezetőnk Pőthe Attila, akivel már találkoztunk, most a Deák téren várja a csoportot.. A Keletiből  a 2-s metróval megyünk a Deák térig.

Utazás:  7.29-kor induló  IC. Helyjegy  475 FT, vissza 16.30-kor, helyjegy ugyanennyi. Aki a csoporttal utazik, annak a helyjegyet közösen megvesszük, a menetjegyről -akinek még kell – mindenki maga gondoskodik.  Gyülekezés a Tiszai pályaudvaron  7.15-kor. A regisztráción kell jelezni, hogy oda-vissza, vagy csak oda kér helyjegyet.

Regisztrációkor fizetjük: 1200 Ft + 400 Ft+( oda-vissza helyjegy) 950 Ft összesen 2550 Ft-t.

1. május 17-én szerdán 14.30 órakor a Herman  Ottó Múzeum Papszer utcai épületébe látogatunk.

Megnézzük az „Egy miskolci nemes az országos politikában—Szemere Bertalan pályaképe és pályafutása” c.  kiállítást.   Tárlatvezetés lesz. /Kb 1-1,5 órás időtartam/

Belépőjegy : Nyugdíjas, diák 500 Ft/fő, felnőtt 1000 Ft/fő. 70 éven felülieknek ingyenes. /Tárlatvezetés díját az egyesület fizeti/

Találkozunk 14.30-kor a Papszer utcai épület bejáratánál. Utána kávézhatunk a Művészetek Házával szemben lévő helyes kis kávézóban, vagy fagyizhatunk valahol.

1. május 25-én, 14.30-16.30—óra kivételesen csütörtökön, verseket mondunk, olvasunk a  TESZ  Közösségi Tér helyiségében./Kossuth u. 5/. Ha lehet, elsősorban miskolci, vagy megyei költők verseit hozzátok. Egyébként az idén Szabó Lőrinc évforduló is van.  Szeretettel várjuk az érdeklődőket.

Regisztrációs díj 200 Ft.

1. A Rákóczi Szövetség pályázatot hirdetett nyugdíjas szervezetek, egyházi közösségek részére, a Kárpátaljai turizmus fellendítése érdekében, mely szerint az utazás költségét átvállalja azoknak a szervezeteknek akik Kárpátaljára utaznak. Az Elnökség úgy döntött, hogy megpályázzuk. Örömmel tájékoztatlak Benneteket, hogy a támogatást, az autóbusz költségére megnyertük.

Így nagyon kedvezményes áron 21 500 Ft-ért utazhatunk 2017. június 19-20-21-én,      2 éjszaka 3 nap, félpanziós ellátással, idegenvezetővel.

Jelentkezni április 24-ig 10000 Ft előleg befizetésével. A részletes programot és a         feltételeket e levél mellékletében foglaltuk össze. Várunk minden tagtársunkat, családtagokat, barátokat. Gyertek utazzunk együtt!

Ajánlott programok:

• Május 14-én vasárnap 16 órai kezdettel Felsőzsolcán a Rendezvények Házában (Sportcsarnok) Anyák napi ünnepségre hívja egyesületünk tagjait az Együtt Felsőzsolcáért Egyesület Elnöksége. Sztárvendég: Tarnai Kiss László a Dankó Rádió Főszerkesztője, Énekművész. Belépés díjtalan. Aki részt szeretne venni kérem, hogy jelezze, mert az ülőhelyeket az asztaloknál biztosítani kell.
  • Május 27-én a NYÉSZ szervezésében Bükki túra Bükkszentlászlón. Indulás az Újgyőri főtérről 8.30 órakor induló 68-as jelzésű autóbusszal.

Regisztráció: 2017. április 24-én hétfőn 9-11 óra között.

Mindenkit szeretettel hívunk és várunk programjainkra.

Miskolc 2017. április 10.